خردگرایان(ازنظرمسلمانان کافران) که با یک سوال دست حضرت محمد شیاد را رو کردند!

منتشرشده: 8 اکتبر 2014 در بدون شرح

32349_130768557073754_1753821835_n-e13708237641921
یکی از بی منطقی ترین آیات قرآن آیات 32 و 33 سوره انفال است که در پاسخ به کافران (خردورزان و شکاکان زمان محمد) سروده شده است. که به شرح زیر است :

آیه 32 و 33 سوره انفال : « و گفتند ای خدا! اگر این قرآن براستی حق و از جانب توست، پس بر سر ما سنگی از آسمان به بار یا ما را به عذابی دردناک گرفتار ساز. ولی خدا هم، تا تو در میان انها هستی، انان را عذاب نخواهد کرد. اگر پشیمان شوند و توبه کنند بازهم عذاب نکند..»

خوب به معنی ایات بالا توجه بفرمایید. خردورزان و شکاکان زمان محمد وقتی می دیدند و می شنیدند که محمد هی از نابود شدن اقوام در گذشته ی تاریخ سخن می راند و میگوید الله همه انها را نابود کرد از او خواستند که اگر حرف تو راست است به این الله بگو اکنون از اسمان بر سر ما سنگ بفرستد و ما را بمانند انهایی که در گذشته نابود کرده نابود بکند. اما محمد چون خودش میدانست هر انچه که میگوید چیزی جز دروغ و یاوه نیست و نه اللهی وجود دارد و نه عذابی اتفاق خواهد افتاد، به ناچار از قول الله میگوید تا تو محمد در میانشان هستی ! انان را عذاب نخواهیم کرد!

واقعا 100000 افرین به این استدلال و منطق!!! توجه بفرمایید محمد با چه زیرکی از این درخواست شکاکان شانه خالی میکند. شکاکان پرسیدند اگه راست میگویی از خدای خودت بخواه که از اسمان بر سر ما سنگ بفرستد ولی محمد چون میدانست چنین چیزی محال ممکن است از زبان الله میگوید چون توی محمد بینشان هستی خدا انها را عذاب نمیکند! اما شکاکان میتوانستند به این محمد و الله دغلکار و شیاد بگویند که این چه خدای ناتوانی است که نمیتواند تنها بر سر ان چند نفر کافری که چنین پرسشی کردند عذاب وارد کند!!؟؟ این چه خدای بدبخت و فلک زده ای است که نمیتواند از پیامبر خود در برابر عذابی که خود میفرستد محافظت کند!؟ و اینچنین بود که کافرانی که الله بر طبق ایه 171 سوره بقره انها را حیوانات کر و کور و لال میپندارد با یک سوال منطقی دست محمد شیاد را رو میکنند.

دیدگاه‌ها
  1. محمد می‌گوید:

    ماجرای حضرت نوح رو شنیدی؟اون رو هم کتمان میکنی؟
    راستی شما هم کر و کور و لال هستی:)در جریان هستی که؟

بیان دیدگاه