ما که هرچی میگیم اسلام دین کمر به پایین هست فقط فحش میخوریم! امام جعفر صادق عليه السلام و متعه( نکاح منقطع یا ازدواج موقت)

منتشرشده: 3 ژوئیه 2014 در بدون شرح

pptD434.pptm [Autosaved]9
ابو بصير مي‌گويد بر امام جعفر صادق عليه السلام وارد شدم .او به من فرمود:‌ای ابومحمد! آيا از هنگامی كه از نزد خانواده ات خارج شده ای متعه كرده ای گفتم: نه فرمودند: چرا؟ گفتم: به اندازه كافی توانايی مالی ندارم. حضرت دستور دادند يك دينار به من بدهند و فرمودند: تو را قسم می دهم كه به خانه نروی مگر آن كه اين كار را انجام دهي.
منبع: وسائل ج 14 باب 2 حديث 14.

پاسخی بگذارید

