کمک فاطمه زهرا (س) به اعظم السادات محمدی،مادر آخوندی برای اجرای سکس گروهی!!!!!

منتشرشده: 22 مه 2014 در بدون شرح

11
حتما تا به حال در دنیای سکس، لغت «تری سام» (threesome) یا سکس سه نفره را شنیده اید. در این روش سکس، 3 نفر (که فرقی ندارد که دو نفرشان زن باشند یا مرد) اقدام به معاشقه و سکس با یکدیگر می کنند.
این شیوه سکس در دنیای پورن بسیار پرطرفدار بوده و از اکتشافات مباهات آمیز دنیای پورنوگرافی شناخته می شود.

حال اعظم السادات محمدی، این مادر 61 سالهء مسلمان ایرانی، در حرکتی افتخار آفرین برای دنیای اسلام و تشیع، اقدام به صیغه شدن همزمان با 4 طلبه و همخوابگی همزمان با ایشان را نموده تا با انجام سکسی پنج نفره، علاوه بر ثبت رکوردی در دنیای جماع، پرچم پر افتخار اسلام را بار دیگر بر فراز قله ای دیگر برافشاند.

اعظم السادات محمدی که خود مادر یک طلبه در حوزه علمیه قم می باشد، در این رابطه هدف خود از همخوابگی همزمان با 4 طلبه و انجام سکس 5 نفره را کسب افتخاری دیگر برای اسلام عزیز عنوان کرد و همچنین افزود:

«ما نباید بذاریم که همه افتخارات و رکوردهای جهانی در اختیار مستکبرین غربی باشد تا به واسطه آن، ما ملت های مسمان را تحقیر کنند. همچنین صیغه یکی از سنت های پیامبر اکرم (ص) بوده که حتی دخت بزرگوار ایشان، فاطمه زهرا (س) نیز آن را شیرین ترین لذت برای یک زن مسلمان می نامد. خیلی وقت بود که دلم می خواست ضمن چشیدن این شیرین ترین لذت زندگی، رکوردی را هم به نام اسلام به ثبت برسانم تا دیگر شاهد فخر فروشی این غربی ها نباشیم»

ایشان در ادامه افزودند:

«در ابتدا برای این کار استخاره کردم که خوب آمد و بعد موضوع را با پیشنماز مسجد محلمان مطرح کردم که با استقبال و گشاده رویی ایشان مواجه شدم.
خیلی دوست داشتم که ایشان هم خودشان پیشقدم شوند که با توجه به شرایط سنی شان، از من عذرخواهی کردند. اما در این راه و در جهت اعتلای نام اسلام، هیچگونه همکاری را از بنده دریغ نداشتند.
همچنین پیشنهاد شد که به نیت 5 تن آل عبا، این صیغه 5 نفره به نام ایشان نام گذاری شود تا در مقابل «تری سام» غربی ها، مسلمین جهان هم بتوانند به «5 تن آل عبا» مباهات کنند و نیز اینگونه ضمن برافراشته کردن پرچم اسلام بر بلندای قله از افتخاراتی دیگر، موجبات گرویدن غیر مسلمانان به اسلام عزیز را فراهم آوریم»

این مادر مسلمان در جواب این پرسش که با توجه به اینکه یک زن به طور طبیعی ممکن است در یک زمان به 3 مرد سرویس ارائه دهد، شما چگونه توانستید همزمان به 4 مرد سرویس صیغه را ارائه دهید، عنوان کرد:

«این حرف شما درست است و در ابتدا هم برای من اصلا هم کار راحتی نبود. به امامزاده صالح رفتم و به ضریح حضرت دخیل بستم. آقا امام رضا (ع) را به کمک طلبیدم. همه شب پس از نماز مغرب و عشاء به درگاه الله راز و نیاز و استغاثه کردم. او هم مرا بی جواب نگذاشت و البته خوشبختانه تجربیاتی هم که از دوران جوانی به دست آورده بودم به کمکم آمد.
در آن لحظه که نفر چهارم مایل به دخول بود، پیوسته زیر لب ذکر می گفتم و فاطمه زهرا (س) را واسطه خود و الله قرار دادم تا این امر محقق شد که بتوانم همزمان صیغه 4 مرد را در درون خود داشته باشم و لذت صیغه را در تمامی منافذ بدنم حس کنم»

در انتها از اعظم السادات محمدی پرسیدم حال پس از «پنج تن آل عبا»، آیا برای آینده هم برنامه ای دارید که جواب شنیدم:

«به نیت 12 امام …»

پاسخی بگذارید

