تمامی غذاها و نوشیدنی های جهنم را عشق است!!!!!!

منتشرشده: 6 مارس 2014 در بدون شرح

1375907_643380595706616_151178142_n
هنگامی که آدمی ویژگی ها و فروزه هایی را که الله در قرآن، برای جهنم و اهل جهنم در نظر گرفته است را میخواند بی درنگ این تصور در او ایجاد میشود که صاحب چنین مکانی حتما باید یک بیمار روانپریش سادیستی با افکار مالیخولیایی باشد که نظیرش در جهان وجود ندارد زیرا حتی خطرناک ترین و جانی ترین قاتلان و مجرمان چنین اعمالی را با قربانیان خود انجام نمیدهند. یک نگاه گذرا به انچه که الله قرار است بر سر جهنمیان بیاورد چهره واقعی الله را نشان خواهد داد :

1 . زقوم (ایه 52 سوره واقعه، ایه 43 دخان و ایه 62 تا 66 سوره صافات)
ایه 64 تا 66 صافات : آن زقوم به حقیقت درختی است که از بن دوزخ بر آید. میوهاش (در خباثت) گویی سرهای شیاطین است.اهل دوزخ از آن درخت (خباثت) آن طور میخورند که شکم‌ها پر میسازند.
ایه 45 دخان : چون مس گداخته در شكمها مىگدازد.

2. ضریع ( ایه 6 و 7 سوره غایشه)
طعامي غير ضريع دوزخ (که علفي بد طعم و بوست) غذاي آنها نيست. که آن طعام (هر چه خورند) نه فربه‌شان کند و نه سيرشان گرداند.

3. اب حمبم (ایه 70 انعام، 54 واقعه)
آن‌گاه (پس از خوردم زقوم) همه از آب گرم جهنم بر روي آن مي‌آشامند. بدان‌سان از عطش، آن آب را مي‌نوشيد که شتران تشنه آب مي‌آشامند.

4. غسلین (ایه 36 و 37 حاقه)
و طعامي غير از غسلين (چرک و پليدي دوزخيان) نصيبش نيست. و آن طعام را کسي جز اهل دوزخ نمي‌خورد.

5. آب صدید (ایه 16 و 17 ابراهیم)
از پی گردنکش عنود آتش دوزخ خواهد بود و آبی که به او آشامند (در دوزخ) آب پلید چرکین است. که آن آب پلید را جرعه جرعه میآشامد و هیچ گوارای او نشود، و از هر جانب مرگ به وی روی آور شود ولی نمیرد و فراروی او عذابی سخت خواهد بود.

6. آب غساق . (ایه 57 ص)
این است و آن جا آب گرم عفن حمیم و غسّاق [حمیم: آب جوشان. غسّاق: زرداب چرکین گند آلود. (م)] را هم باید بچشند و بنوشند.

7. آب مهل . (ایه 29 کهف)
برای کافران ستمکار آتشی مهیا ساختهایم که شعلههای آن مانند خیمههای بزرگ گرد آن‌ها احاطه کند و اگر (از شدت عطش) شربت آبی درخواست کنند آبی مانند مس گداخته سوزان به آن‌ها دهند که روی‌ها را بسوزاند و آن آب بسیار بد شربتی و آن دوزخ بسیار بد آسایشگاهی است

8. آب آنیه . (ایه 6 غایشه)
از چشمه آب گرم جهنم آبشان نوشانند

گذشته از اینکه هیچ تناسبی بین مجازات در نظر گرفته شده با جرم صورت گرفته شده وجود ندارد. چیزی که جلب توجه میکند میزان بیمار بودن ذهنی است که چنین مهملاتی را از خود بافته است. حتی جانی ترین و خطرناک ترین قاتلان و مجرمان هم با قربانیان خود چنین رفتاری نمیکنند که الله با منکران خود میکند. حال بنظر شما جایگاه چنین موجودی با چنین افکاری در کجاست؟

پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس گوگل+

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google+ خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

درحال اتصال به %s