به سلامتی همه جهنمیا…. !!!!!

منتشرشده: 14 ژانویه 2014 در بدون شرح

424175_270585583041385_2108032263_n
هرکاری کردم گفتن گناه کردی میری به جهنم!!!!
نماز نخوندم گفتن میری به جهنم!
با نامحرم حرف زدم گفتن میری به جهنم!

با جنس مخالف دوست شدم گفتن میری به جهنم!

مشروب خوردم گفتن میری به جهنم!

فیلم بدون سانسور نگاه کردم گفتن میری به جهنم!
گفتم آزادی حق مسلم ماست گفتن میری به جهنم!

گفتم وطنم برام بیشتر از دین! و عرب پرستی اهمیت داره گفتن میری به جهنم!

گفتم پدر و مادرم رو بیشتر از خدا دوست دارم گفتن میری به جهنم!
با مانتو کوتاه و آرایش رفتم بیرون گفتن میری به جهنم!

خلاصه هر کاری کردم گفتن میری به جهنم……..
اگر تو در یکی از گزینه ها با من مشترکی….
پس تو هم عین من به جهنم میری نه به بهشت!!!!!!
به سلامتی همه جهنمیا…. !!!

پاسخی بگذارید

