تناقض در گفتار و کردار قرآن و محمد(سوره ٢ البقره . آیه ٢٥٦)

منتشرشده: 22 دسامبر 2013 در بدون شرح

zeeeeeeee
« کار دین باجبار نیست راه هدایت و ضلالت بر همه کس روشن گردید…. »

و در تاریخ می خوانیم :

» عبدالله ابن ابی سرح » که زمانی از نزدیک ترین اصحاب و محارم حضرت محمد در صدر اسلام بود و کاتب وحی بود. پس از مدتی نسبت به کیفیت نزول آیات قران و ماهیت وحی و پیغمبری حضرت محمد تردید کرد زیرا که او چندین بار کلمات و جملات آیات نازل شده را بدلخواه خود تغییر داد و حضرت محمد نیز ان آیات تحریف شده را پذیرفت! این امر شک ابی سرح را برانگیخت. سرانجام ابی سرح در مورد آیه «فتبارک الله احسن الخالقین» (سوره مومنون.آیه ١٤) با پیغمبر اختلاف پیدا کرد، او معتقد بود که: » این آیه را من سروده ام و محمد آنرا از من دزدیده است » (سوره انعام.آیه ٩٣) اشاره به همین ماجراست.

«ابی سرح» پس از این اختلاف از دین اسلام برگشت و حضرت محمد خون او را حلال ساخت ! (تاریخ طبری.جلد ٣.صفحه ١١٨٧)

– مطابق این آیه، الله مدعی می شود که انسانها در پذیرفتن دین مبین اسلام ! مختارند و آزاد ! پس چگونه است که حکم کشتن کاتب وحی را به جرم مرتد شدن می دهد؟!
– چرا باید اهل کتاب محکوم به پرداخت جزیه بشوند برای نگهداشتن دینی که دوست دارند؟!
– چرا مردی که در یک خانواده مسلمان متولد شده، هرگاه پس از بلوغ مرتد شود، حتی اگر توبه کند پس از ثبوت ارتداد او نزد حاکم کشته می شود؟!

– این تناقض در گفتار و کردار برای چیست؟!

پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس گوگل+

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google+ خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

درحال اتصال به %s