یکی دیگر از جنایات محمد رسول مسلمانان در جنگ طائف!

منتشرشده: 12 دسامبر 2013 در بدون شرح

1422367_588296491243852_1241450602_n
آیین اسلام تنها دینی است که نبی و پیامبرش نه تنها با دگراندیشان (کافران) سر ناسازگاری و دشمنی دارد بلکه با طبیعت زیبا هم سر جنگ داشته و به آن ضرر و آسیب میرساند!
قوم یهود اهل کتاب در واقعه بنی النضیر در سال 4 هجرت و همچنین قوم ثقیف مشرک عصر جاهلیت در چهار سال بعد و بسال 8 هجرت از این عمل جاهلانه، غیر انسانی و غیر اخلاقی ضربه خورده اند. هر دو این قوم ها بر محمد توصیه ارسال میدارند که تمام باغات و درختان را برای خودت مصادره کن ولی دست از تخریب و آسیب بر آنان بردار. در نگاهی بر غزوه طائف مروری بر همین طبیعت کشی حضرت خواهیم داشت.

میدانیم که مکه در 20 رمضان سال 8 هجری مطابق با 11 ژانویه 630 میلادی گشایش نظامی شد. مکیان هیچگاه به آیین سیاسی اسلام محمد روی خوش نشان ندادند. فتح نظامی مکه دلالت بر عدم پذیرش خویشاوندان و همشهریان محمد از آیین پیشنهادی وی می باشد.
در زمان فتح مکه محمد تعداد 10 هزار جنگجو بادیه نشین از قبائل را توانسته بود جمع آوری نماید. علت افزایش صعودی این تعداد کثیر را وقتی با 2 سال قبل از آن در صلح حدیبیه که مجموع سپاهیان محمد فقط 1400 نفر در تاریخ اول ذیقعده سال 6 هجری یا 13 مارس 628 میلادی بوده است، مقایسه نمائیم خواهیم دید که فتح خیبر و غنائم بی شمارش که باعث بالا رفتن روحیه جنگ طلبی تازیان گردیده بود، اینبار بادیه نشینان جویای غنمیت بیشتر را بدور محمد و گوش فرا داده به دستورات و فرامین او جلب کرده بود.

10 هزار نفر مجاهدان مسلح فاتح مکه بعد از 2 هفته به 12 هزار نفر در مکه افزایش یافت و بعد از همان 2 هفته جنگ با قبائل ثقیف و هوازان در منطقه حنین را رقم زد. علیرغم تلفات سنگین بر سپاه محمد لشکر مالک بن عوف نصری شکست خورد و تمام اموال قبائل که بهمراه لشکر در پشت جبهه بسر می بردند به اسارت محمد در آمدند و باقیمانده لشکریان شکست خورده مالک بن عوف به قلعه و دژهای سرزمین حاصلخیز طائف در 12 فرسنگی جنوب شرقی مکه پناه جستند. این جنگ و گریز و شکست دشمن عامل پیگیری و تعقیب لشکریان متواری شده دشمن به طائف بوسیله محمد شد. تمامی وقایع پنجگانه مزبور بسیار از نظر زمانی بهم نزدیک می باشند.

1- صلح حدیبیه: اول ذیقعده سال 6 هجری مطابق با 13 مارس 628 میلادی. این پیمان نامه عامل تعضعیف روحی تازیان و در نهایت طرح شبیخون بی دلیل بر خبیریان بی اطلاع از همه چیز را در پی داشت.
2- تعرض نظامی و غارت اموال و زمین و باغات و زنان و دختران خیبر: محرم سال 7 هجری مطابق با ژوئن 628 میلادی در ظرف فقط 2 ماه بعد از حدیبیه.
3- فتح نظامی مکه: 20 رمضان سال 8 هجری مطابق با 11 ژانویه 630 میلادی.
4- جنگ حنین: 10 شوال سال 8 هجری مطابق با 31 ژانویه 630 میلادی و فقط دو هفته بعد از فتح نظامی مکه.
5- جنگ طائف: 16 شوال سال 8 هجرت مطابق با فوریه 630 میلادی و فقط یک هفته بعد از جنگ حنین.

سیر زمانی صلح حدیبیه و غارت خیبریان تا فتح مکه و نبردی دیگر بنام جنگ حنین و ادامه اش در طائف بلافاصله و بعد از 2 هفته نشأت گرفته از شرایط و مناسبات زمینی و سیاسی زمان خود بوده است. قرآن و تمامی آیاتش محصول و مخلوق ذهن و ضمیر محمد برای پیشبرد اهداف سیاسی او، خودخدابینی و آیین سیاسی اسلام وی است. تمام این وقایع ثبت شده تاریخ صدر اسلام برگرفته از مناسبات زمینی و دنیوی و تابع متغیر و قانون احتمالات زمینی هستند. همگی سرشار از اما و اگر می باشند. تمام وقایع فوق دارای آیات در قرآن بوده که به عقیده و باور مسلمانان و تایید مفاد قرآن این آیات ازلی و ابدی اند و از دیر باز در لوح محفوظ نگهداری شده است! کافی بود رخدادی صورت نگیرد تا نزاعی شکل نپذیرد و بالطبع آیاتی هم از علم ازلی و ابدی الله ابداع شده محمد در ضمیر و نهانش صادر نگردد.

بهرصورت طائف بمدت 25 روز در محاصره بود. بین 12 تا 18 نفر از مسلمانان بر اساس احادیث مختلف بخاطر اصابت سنگ و تیر از قلعه های طائف کشته شدند. محمد چاره را در این دید که قدری از دژهای طائفیان عقب بنشیند تا در معرض تیر رس آنان نباشد. این خود باز تابعیت از قوانین زمینی و جنگی دارد که برد تیری از کمان تا حدی خاص به هدف اصابت دارد و ربطی به الهیات و متافیزیک ندارد. امروزه اسلحه گرم و تفنگ دارای برد و تیر رس دورتر و مفیدتری اند و اگر این جنگ امروزه صورت میگرفت لازم بود که این نقل مکان چند کیلومتر عقبتر از تیر رس تیرکمان ساده در آنزمان باشد.

چون این محاصره 25 روزه بی ثمر بود و همچنین نزدیک به ماه حرام بود قرار بر برگشت به جنگ و محاصره دیگری بعد از ماه حرام شد. منتها محمد در خلال این 25 روز تمام باغات و درختها و کشاورزی این منطقه حاصلخیز را به سبک و شیوه در غارت بنی النضیر در سال 4 هجری و قطع درختان قوم یهود به استناد الحشر(5) از بین برد. قوم ثقیف مشرک و کافر که کشاورز و باغدار بودند و زحمات زندگانی خود را با چشمان خود در آتش و قطع درختان میدیدند برای محمد پیام فرستادند و گفتند: ای محمد، شمایی که ادعای رسالت و پیامبری دارید، چرا طبیعت بیگناه را تار و مار می نمائید!؟ اگر قول دهید دست از این کار زشت و خسارت بر طبیعت بردارید، ما هم قول میدهیم که تمام تاکستانهای خود را بتو واگذار نمائیم. فقط اینکار را ادامه نده. این همان عکس العمل قوم یهود بنی النضیر در سال 4 هجری یعنی 4 سال قبل در آتش زدن نخلستانهای آنان بود.

پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس گوگل+

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google+ خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

درحال اتصال به %s